Polina Perri dodržiava spravodlivý prístup zákazníckeho servisu. Prvotriedny servis je rovnako dôležitý ako krásny dizajn. Veríme že celý proces si vyžaduje rešpekt ktorý ukazujeme v našom oddanom prístupe slúžiť klientom. S prípravou každého detailu znižujeme riziko stresu ktorý sa spája so svadobnými prípravami. Vytvoríme časový plán s míľnikmi aby klienti dôverovali každému kroku tohto procesu.
Či domáci alebo zahraniční, všetci klienti obdržia rovnaké prémiové služby. Stále sa snažíme byť nápomocní a sme spokojní len vtedy, keď ste spokojní aj vy. Ak nie ste spokojní – prosím kontaktujte nás. V prípade chyby z našej strany, ju napravíme čo najskôr ako je to možné. Čokoľvek je príčinou vašej nespokojnosti – na riešení budeme pracovať spoločne. Náš team vypracoval podrobný reklamačný poriadok . Nachádza sa na strane „ Reklamácie“.